Weer de meest klantgerichte bank van Nederland

Wat een feest! Voor de tweede keer op rij is RegioBank benoemd tot de meest klantgerichte bank van Nederland. Op donderdagavond 13 april mocht directeur Hans van den Bor de CCDNA Award voor meest klantgerichte bank in ontvangst nemen.

Het is een prijs die we te danken hebben aan de waardering van onze klanten. En daar doen we het uiteindelijk voor.

Ongelofelijk trots

Hans van den Bor direct na de prijsuitreiking: ‘Ik ben ongelofelijk trots en blij dat we de CCDNA Award nu weer winnen. Aan de top komen is een hele prestatie, met deze prijs bewijzen we dat we aan de top blijven. Wat een geweldig compliment. Ik krijg die glimlach voorlopig niet meer van mijn gezicht af. Beste klanten, wederom veel dank voor de waardering voor onze dienstverlening. Ook namens alle Zelfstandig Adviseurs van RegioBank.’

Derde plaats voor overall

Voor alle sectoren samen zijn er ook prijzen uitgereikt. De overall winnaar van het meest klantgerichte bedrijf is Volvo Cars. In deze ranglijst neemt RegioBank de derde plaats in. Ook dit jaar bevinden we ons als prijswinnaar in een heel mooi gezelschap. Een greep uit de winnaars van de andere branches: Volvo Cars, HEMA, D-Reizen, KLM, xs4all, Coolblue.

Klantgerichtheid onderzocht

De CCDNA Awards zijn een initiatief van BearingPoint en DVJ Insights. Het is de grootste publieksprijs die bedrijven op het gebied van klantgericht ondernemen in Nederland kunnen winnen. Ruim 12.000 Nederlanders deelden daarvoor hun meningen en ervaringen over bedrijven waar zij klant zijn. En beoordeelden hen op klantgerichtheid. Binnen twaalf verschillende sectoren worden er prijzen uitgereikt, waaronder ook de sector banken.

crossmenu